Hogyan lehet leszokni a dohányzásról szóló gumival. Sokan rá se bagóznak a dohányzás szabályaira – egyre több a bírságolás a megyében | SZOLJON


10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Mielőtt elszánná magát, tűzzön ki egy időpontot, amikor tényleg le fogja tenni a cigit — így lesz ideje lelkileg felkészülni rá. A következőket tegye a nagy napon 1. Munkahelyén cigiszünet helyett inkább játsszon egyet a számítógépén: egy menet aknakereső, pasziánsz vagy feketemacska — bármilyen jó játék megteszi!

Azonban vigyázzon, nehogy túl sok ideje menjen rá, mert bár az egészségre nem káros, a számítógépes játékok ugyanannyira addiktívak, mint a cigi!

Így szokhat le a dohányzásról

Ha nincs lehetősége munkahelyén játszani, találjon egyéb perces elfoglaltságot: gyümölcsevés, egy rövid séta, egy telefon. A mindig kötelező, rituális cigik helyett inkább igyon hogyan lehet leszokni a dohányzásról szóló gumival gyógyteát. A dohányzás utáni vágy mindig étkezés után lesz a legerősebb — a teafőzés, majd az azt követő lassú kortyolgatás a cigiéhez hasonló stresszoldó hatást nyújt. Terelje el érzékszervei figyelmét dióval.

Ha kilép a dohányzásról, látása javul

Minden cigaretta helyett törjön meg négy diót! Így a kezét is leköti, illetve eltereli a figyelmét a rágyújtásról. Hordjon magával fahéj-ízesítésű fogpiszkálót, és kezdjen el gyorsan rágcsálni egyet, ha jelentkezik a cigizhetnék. Menjen el akupunktúrás kezelésre.

Újra elkezdtem dohányozni, hogyan leszoktam ha abbahagyja a dohányzást, a haja helyreáll

Ather Ali természetgyógyász szerint több jel is arra mutat, hogy a fülakupunktúra felettébb eredményesen csökkenti a dohányzás utáni vágyat. Ha hirtelen tör önre, tinóörömmaggal masszírozza az akupunktúrás pontokat.

You are here

Miért éri meg mindent megtenni a leszokásért? Változtasson hétköznapi beidegződésein. Ne a szokásos székbe üljön a reggeliző asztalnál, más útvonalon menjen dolgozni, munka utáni rágyújtással járó italozás helyett most inkább sétáljon.

Ha a reggeli kávé vagy tea után otthon mindig automatikusan rágyújt, mostantól egy nemdohányzó kávézóban kezdje a napot.

2. Ünnepelje meg a leszokást!

Az első két hónapban váltson koffeinmentes kávéra. A cigi hirtelen megvonása túl sok koffeinnel párosítva az őrületbe kergetheti.

A meg nem vásárolt doboz cigik árát gyűjtse egy helyen, dobja például befőttesüvegbe, és tegye ki egy asztalra, hogy láthassa: nemcsak egészségtelen, de a dohányzás rengeteg pénzbe is kerül. Most viszont végre elkezdhet gyűjteni valamire, amire régóta vágyakozik! Környezetét alakítsa nemdohányzóvá.

hogyan lehet leszokni a dohányzásról szóló gumival lehetséges-e hirtelen leszokni a dohányzást?

Nemhogy lakásában és kocsijában, de egyáltalán puszta közelében is tiltsa mindenkinek meg, hogy rágyújtson! Akár készítsen kis figyelmeztető táblákat is, amelyeket kiakaszthat otthon vagy a kocsi visszapillantó-tükrére.

leszokni a dohányzásról egészségügyi problémák

Ha nem bírt ellenállni, és rágyújtott, ne csüggedjen, és végképp ne adja fel! Van, akinek csak nyolcadik nekifutásra sikerül, de sikerül a leszokás! Olvassa el egy sorstárs történetétaki sikerrel járt!