Könnyebb leszokni az ivásról vagy a dohányzásról


Allen Carr - Leszoknék a dohányzásról,de nem tudok! Hangoskönyv

Még több termék Változtass a telefonálási szokásokon! A telefonálás szintén olyan szituáció, amikor a legtöbb dohányos könnyen rágyújt.

Az alkoholfüggőség - A leszokás módszerei

Ezt elkerülendő ne tarts cigarettát, öngyújtót vagy hamutartót a telefon közelében! Inkább legyen egy jegyzetfüzeted és egy tollad, amivel játszhatsz.

könnyebb leszokni az ivásról vagy a dohányzásról hány ember hagyta abba a dohányzást

További megszívlelendő tanács, hogy a telefont ne az általában használt kezeddel vedd fel, így is tompíthatsz kicsit a megszokott rutinon. Ha szükséges, használd a szabad kezed egy dokumentum vagy teásbögre tartására.

Vess be trükköket étkezés után! Ha meg akarsz szabadulni az étkezés utáni cigaretta kínzó kényszerétől, első lépésként nyilvánítsd otthon a konyhát nemdohányzó területté.

hogyan kell enni, amikor leszokik a dohányzásról

Az étkezés után pedig örömteli jutalom gyanánt - cigi helyett - kóstolj meg egy új italt. Ha étteremben vagy kávézóban vagy, győződj meg arról, hogy az asztal a nemdohányzó részben van, így könnyebb lesz ellenállni a kísértésnek, hogy rágyújts.

Így kerüld a leszokást követő székrekedést!

könnyebb leszokni az ivásról vagy a dohányzásról

Változtass az alkoholfogyasztási szokásokon! Az alkohol és a cigaretta a legtöbb dohányos számára tökéletes párost alkot.

Szerző: Szeszi50 »

Ha szeretnél leszokni a cigiről, egy időre érdemes lemondanod az alkoholról is. Ha ez az út könnyebb leszokni az ivásról vagy a dohányzásról szimpatikus, válaszd a bár nemdohányzó részét, és italfogyasztás közben egyél mogyorót, kártyázz könnyebb leszokni az ivásról vagy a dohányzásról barátaiddal, vagy foglald le valamivel a kezed.

nagyon könnyen feladtam a dohányzást Melyek a dohányzás okozta betegségek

Ha általában sört vagy bort fogyasztasz, ezekhez az italokhoz erősebben kötődik a dohányzás kényszere, mint máshoz. Így tehát a leszokás ideje alatt érdemes kipróbálnod néhány koktélt. A napi utolsó szál helyett: figyelemelterelés A napi utolsó jutalomcigiről szintén nem egyszerű lemondani.

könnyebb leszokni az ivásról vagy a dohányzásról a dohányzásról való leszokás növeli a súlyt

Itt már nem segít más, csak a figyelemelterelés. Írj egy listát a ház körül elvégzendő sürgős munkákról, játssz a gyerekekkel, kezdj el egy új hobbit - különösen olyat, amihez a kéz használata szükséges.

elkezdett dohányzásról leszokni

Határozz meg magadnak a feladatok elvégzésére egy időintervallumot, és nagy eséllyel átjutsz a dohányzás utáni sóvárgás kritikus időszakán.