Leszokni a dohányzásról és maradni fitt


Referenciák – nekik már sikerült leszokni | Természetes-Egészséges-Bioexpress Megoldások

Tweet A cigarettáról leszokni nem egyszerű — mégis meg kell próbálni, ezért a dohányosok többsége biztos módszereket keres, amellyel minél leszokni a dohányzásról és maradni fitt megszabadulhat káros szokásától Minden ember más, ezért aligha lehetne azt mondani, hogy mindenkinél beválik egy adott módszer, ha le akar szokni a dohányzásról. A leszokás nem könnyű, de nem lehetetlen.

Az elmúlt évtizedekben egyre inkább értékké vált az egészség, a test és a lélek jó karbantartása. A modern világban ez az érték összekapcsolódik a sikeresség fogalmával is. Sikeresek lehetünk a munkánkban, a környezetünkben és a magánéletünkben is, ha egészségesek, ápoltak, fittek tudunk maradni.

A legegyszerűbb talán, ha előszöris átgondoljuk, miért éri meg a leszokás és mi a személyes motivációnk a cigi letételére. Lássuk pontokba szedve a legjobb ötleteket a dohányzásról leszokáshoz: Tehát, miért akarunk leszokni?

Lefordítod a leírást magyar Magyarország nyelvre a Google Fordító segítségével? Leírás visszafordítása angol Egyesült Államok nyelvre Fordítás Drink Water Reminder also called as hydro coach is a simple app reminds you every day to drink enough water.

Erős és személyes indoknak kell lennie. Például mert meg akarjuk védeni családtagjainkat a passzív dohányzás ártalmaitól.

leszokni a dohányzásról és maradni fitt Nem érzem vágyát a dohányzásra

Mert a tüdőrák gondolata megrémiszt bennünket. Mert hosszú ideig fittek és fiatalosak szeretnénk maradni. Válasszunk egy nyomós okot!

13 ötlet, hogy leszokjunk a dohányzásról!

Az elhatározás megvan, mégis, sok dohányos képtelen egyik napról a másikra letenni a cigit. A dohányosok 95 százaléka, aki terápia vagy valamilyen készítmény nélkül próbálja abbahagyni a dohányzást, visszaesik.

Ennek oka az, segítséget nyújt a nikotinfüggőségnél a nikotin függést okoz.

Az agy hozzászokik a használatához és sóvárog utána.

Hiányában érkeznek a megvonási tünetek. Használjunk nikotin-helyettesítő terápiát A nikotin elvonása frusztrálttá, depresszióssá, nyugtalanná, ingerlékennyé teheti a dohányost.

Ezekkel az érzésekkel segít megküzdeni a nikotinpótló terápia — például nikotinos rágógumi, nikotin tapasz. Duplájára emeli a sikeres leszokás esélyét, ahogyan egy intenzív viselkedésterápia is segíthet. Ám ezen szerek használata, ha még nem tettük le a leszokni a dohányzásról és maradni fitt, egyáltalán nem ajánlott! Gyógyszeres segítséget is kérhetünk a nikotinelvonás tüneteinek enyhítésére.

Multifit Fitness Stúdió :: Érdekességek

Léteznek ugyanis tabletták, melyek könnyíthetnek rajtunk, és azt is elérik, hogy a dohányzás kevésbé legyen vágyott dolog a számunkra. Más gyógyszerek egyéb tüneteken segítenek, így a depresszión, vagy a koncentrációs problémákon.

leszokni a dohányzásról és maradni fitt

A dohányzásról leszokás ne történjen egyedül Közöljük családtagjainkkal, barátainkkal, munkatársainkkal a szándékunkat, így átadva magunkat annak, hogy ők is bármikor ránk szólhassanak, ha rá akarnánk gyújtani. Támogatókra lelhetünk bennük és olyan személyekre, akiknek beszélhetünk arról, milyen nehéz a leszokás.

  1. A dohányzásról leszokni nem is olyan nehéz!
  2. Magyar Tudomány • 12 • Apor Péter

Kezeljük a stresszt Sok dohányos a stresszkezelésre használja a cigit. Segíti a relaxálásban.

Patika Blog

Ennek azonban más módjai is vannak, sőt, sokkal kellemesebbek is — így a rendszeres masszázs, a relaxáló zenék, a jóga vagy a tai chi gyakorlása. Ahogy csak lehet, kerüljük ezen felül a stresszes helyzeteket, különösen az elhatározást miszerint leszokunk követő első hetekben. Kerüljük az alkoholt és mindent, ami rágyújtásra késztet: bizonyos tevékenységek és italok szinte összekapcsolódnak a dohányzással. A dohányosoknak nem kell bemutatni: amint kávéhoz nyúlnak vagy alkoholos italhoz, késztetést éreznek a cigire is.

hogyan lehet leszokni a dohányzásról a tablettákban

Ha általában evés után dohányoztunk, foglaljuk el magunkat mással, rágózzunk vagy mossunk fogat! Takarítsuk ki a lakást Miután elszívtuk az utolsó cigarettánkat, tüntessünk el mindent, ami rá emlékeztet, valamint mossuk ki ruháinkat, tisztítsunk meg mindent, hogy ne maradjon nyoma a dohányzásnak, a dohányfüst szagának.

A testi-lelki-szellemi harmóniáért szeretettel.

Használjunk légfrissítőket, füstölőket, teljen meg otthonunk illata kellemes illatokkal. Nem kell semmit éreznünk és látnunk, aminek köze van a cigihez. Gyakori a visszaesés, de nem szabad feladni: kezdjük újra és újra! Számos dohányosnak sokadjára sikerül a leszokás.

Vizsgáljuk meg az érzelmeket és a körülményeket, melyek a visszaeséshez vezettek.

Látogatottság indikátor

Kezdjük újra a próbálkozást következő hónapban. Erősítsük meg magunkat és elszántságunkat!

leszokni a dohányzásról és maradni fitt

A testmozgás nagyon jót tesz: nemcsak élénkít, frissít és formába hoz, de enyhíti a nikotin megvonásának tüneteit is. Amikor rá akarunk gyújtani, húzzunk inkább futócipőt!

Vigyük le sétálni a kutyát, menjünk ki gyomokat húzogatni a kertbe.