Mi segíti a leszokást a stressz nélkül


  • Az online dohányzás egyszerű módja
  • Hogyan lehet enyhíteni a dohányzás iránti vágyat
  • Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás.
  • Nagy József - Dohányzásról való leszokásom valós élményei Nagy József - Dohányzásról való leszokásom valós élményei Először is szeretnék bemutatkozni, nevem Nagy József.
  • Dohányzó tabletták károsak

A leszokás úgyis fejben dől el! Ám mégis gyakran érzem úgy, mintha elbeszélnénk egymás mellett.

mi segíti a leszokást a stressz nélkül

Úgy érzem, félreértik a dohányzás természetét, és ez komolyan akadályozza őket a leszokásban. Én tiszteletben tartom ezeket a véleményeket, de egyik vélemény sem úgy kezeli a dohányzást, mint ami az valójában: Kábítószer-függőség Egészen pontosan nikotinfüggőség.

Megvásárolom A dohányzásról való leszokás következtében keletkező stressz enyhítése A dohányzásról való leszokás igen komoly kihívás elé állítja azokat, akik szeretnének megszabadulni a káros szenvedélyüktől. Amennyiben úgy döntöttünk, belevágunk, jobb, ha felkészülünk rá, hogy a leszokás időszakában, igen komoly stressznek tesszük ki szervezetünket.

A nikotin is egy kábítószer, amit túl is lehet adagolni. Ha valaki egyetlen cigaretta nikotin tartalmát befecskendezné a vénájába, azonnal meghalna. Kérlek, ne próbáld ki!

1. Keressen indokokat!

Amint elfogadod, hogy a dohányzás nem más, mint kábítószer-függőség, amint ezzel szembe mersz nézni, már félig nyert ügyed lesz. Kérlek, olvass tovább!

mi segíti a leszokást a stressz nélkül

Szóval a dohányzás valójában nikotinfüggőség. Ebből következik, hogy ezt a függőséget kell legyőzni fejben, és nem egy rossz szokást, vagy nem a megszokott kézmozdulatokat. Ugyanakkor nagyon érdekes, hogy bár a dohányzás egy kábítószer-függőség, valójában nem a kémiai függőség az erős, hanem a fejünkben lévő mentális függés. Mindjárt elmagyarázom. Mentális függőség mi segíti a leszokást a stressz nélkül azokat a tév képzeteket értem, melyeket a dohányzáshoz társítunk.

Pedig a nikotin éjjel kiürült az agyból, kéne az új adag. Végre előkerül egy szál, a nikotin három másodperc alatt eljut az agyba, a világ újra gyönyörű. De csak húsz percig. A borotválkozás után újra rá kell gyújtani.

Ilyen például, hogy a cigi segít koncentrálni, vagy a dohányzás csökkenti a stresszt, stb. Tehát egyszerre kétfajta függőség hatása alatt állunk: 1. Van egy egy kémiai nikotinfüggőség. És van egy mentális vagy lelki függőség. Mindkettővel le kell számolni!

Ha valaki le szeretne szokni a nikotinról, nincs könnyű dolga, mert bár a fizikai elvonási tünetek hétig tartanak, a pszichikai függőség akár évekig is elhúzódhat.

Csak akkor lehet sikeres egy leszoktató kezelés, ha a mentális függőséget kezeli. Tudod miért?

Mert a mentális függőség sokkal erősebb, mint a kémiai függőség. Mondok egy példát: Nézzünk