Mikor leszokni a dohányzásról és nem zsírosodni


Zsírosodás Kérdés Nagyjából egy éve vagyok jó kaján most tömegelek és itt jön a probléma régebben ráfogtam a zsírosodást arra h nem teljesen tiszta az étkezés de most már az és így is jön a zsír és fogalmam sincshogy egyszerűen ez hogyan lehetséges mert a napi kajám az g zab ,g rizsg csirkemell vagy pulyka alma és banán edzés előtt és edzés utána még a turmixba 30g szőlőcukor.

Mikor elkezdtem a tömegelést nagyjából 2 hónapja akkor is voltam 82,5 tudom nem szabad a súlyra hagyatkozni de tükörben is látszik hogy bőven jött föl zsír tiszta kaja mellet és csak 84 nél tartok Persze mindig egyre jobb a forma de még mindig nem tudok elérni egy kockahasat mert a végén hasról nem akar eltűnni és persze oda jön föl leghamarabbde most nem is ez a lényeg hanem hogy mit tudnál tanácsolni a problémára mit csináljak h jöjjön föl izom de csak minimális zsírralgondoltam már arra h aerobozzak de ha most aerobozok akkor mi lesz a fegyver szálkásításkor?

mikor leszokni a dohányzásról és nem zsírosodni van mód a dohányzásról való leszokásra

Eléggé kétségbe vagyok esve mert ez teszi ki a mindennapjaimat leszoktam dohányzásrólnem iszok. Előre is köszönöm a segítséget.

dohányzás ellenőrzése a munkahelyen allen carr leszokni a dohányzásról könyv